lundi 3 mars 2014

Doktersvoorschrift

Vorige week had ik veel last van mijn schouder. Toen ik er slecht van ging slapen - geen enkele positie in bed was meer comfortabel - ben ik naar de dokter gegaan, vergezeld door de kleine man. We zijn samen de medicijnen gaan halen. Een pijnstiller, werkte wel maar niet genoeg en vooral niet lang genoeg, een spierverslapper, werkte redelijk goed, en een zalf, geen idee wat die moest doen, ik heb helemaal niets gemerkt. 's Morgens nam ik twee pilletjes en de kleine vroeg verbaasd 'Mama twee?' Ik legde uit dat de dokter had gezegd dat ik er twee moest nemen. Later op de dag mochten de jongens een snoepje. Ik presenteerde het snoepblik aan onze jongste en ... hij nam er twee! 'Nee, C.: één snoepje!' zei ik streng. Zijn antwoord? 'Dokter zegt twee!' Het ergste is dat het nog werkte ook, ik kon eventjes niet streng meer zijn!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire